5 Ekim 2009 Pazartesi

İnsanın vaybe diyesi geliyor...


Gökhan Töre... Daha önce ilk kez ümit milli takımın Beşiktaş ile oynadığı maçta izlemiştim ve bir videosunu sizlerle paylaşmıştım. Tam saha dergisine röportaj vermiş transfer sürecini anlatıyor. Ama ilgi çeken bir kısım var. İlgi çekici...

Muhabir soruyor. Chelsea'deki abilerinle aran nasıl?

Gökhan'da anlatıyor...

Evimin hemen yanında Salomon Kalou oturuyor. Onunla dışarı çıkıp geziyoruz, bazen evde playstation oynuyoruz. Essien'le, Ferreira'yla, Joe Cole'la aram çok iyi. Hepsi yıldız oyuncular ama aynı zamanda çok da iyi insanlar. Genç oyuncularla ilişkilerinde, "Ben büyüğüm, sen küçüksün, haddini bil" gibi bir tavırları asla yok. Ben milli takımlardaki arkadaşlarımdan biliyorum; mesela antrenmanda bir bacakarası attıklarında, takımdaki ağabeyleri tarafından, "Kendini ne zannediyorsun, bizimle dalga mı geçiyorsun?" diye azarlanabiliyorlar. İngiltere'de oynadığım futbolcuların hepsi dünya çapında birer star ama hiçbiri bana böyle davranmıyor. Burada bir takım arkadaşınıza antrenmanda bacakarası attığınız zaman, "Aferin, süpersin, aynen devam et" diye teşvik ediyor. Bu çok güzel bir şey. Genç oyuncunun kendisine güven kazanmasını ve moral bulmasını sağlıyor. Avrupa futbolundan farkımız, ya da bizim futbolcuların avrupadakilerden kafa yapısı olarak ne gibi farkı var diye soruyoruz ama çok fark var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder