6 Ekim 2009 Salı

Emre Yüksektepe Milli oldu...


Onu geçen yıl Galatasaray Süper genç takımından tanıdım.

Çok efendi.

Yanı sıra çok hızlı ve etkili bir oyuncu.

Galatasaray-Beşiktaş maçı oynanıyor son on dakika'da Halim fıçıcı oyuna aldı. Karşılaşma 2-2 devam ediyordu.

Ambiane tabirle sağ kanadı yardırdı ve inanılmaz bir gol attı. Aklıma bu şekilde yer edinmişti.

U19'un milli takım kardosuna çağrılmış. Hayırlı olsun onun adına çok sevindim.

Futbola Altınova kulübünde başlayan Emre 2007 yılından bu yana Galatasaray alt yapısında oynuyor.

Geçen sezon Dsgl'den takıma katılan ve en fazla forma şansı bulan isimlerden bitanesi...

Galatasaray'ın emektar hocalarından Halim Fıçıcı'nın üzerinde emeği çoktur...

Bu arada 1991 Doğumlu Yüksektepe Geçen sezon DSGL'de 25 maçta 5 gole imza atmıştı...

3 yorum:

  1. Selamlar

    Acaba Emre genç milli takımda hangi mevkide görev aldı onu öğrenmek gerekir.Normalde ofansif kanat oyuncusu ancak son oynadığı maçta Nedim Yiğit kendisine sol bekte görev vermişti.

    YanıtlaSil
  2. Bende izleyemedim kendisine sormam lazım:) evet sağ açı görev yapıyor. O bölgede eksik varsa nedim hoca denemiş olabilir...

    YanıtlaSil
  3. Ben sordum kendisine sol bek oynadım dedi. :)

    Bu mevki belirleme en çetrefilli iş konumunda çok doğru tespit yapmak gerekiyor bir oyuncu sadece paf liginde yetenekli görünüyor diye onu hucumda oynatmak gelecekte fayda etmiyor.

    Neyse bu konuda belki yazarız birşeyler.

    YanıtlaSil