1 Eylül 2009 Salı

Muhammet Demir



1992 doğumlu. Genç Milli Takımlarda 29 maçta 24 gol attı ve henüz 16 yaşında Chelsea'den transfer teklifi aldı. 2.5 sezondur Bursaspor'un A takımıyla idmanlara çıkmasına rağmen yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle oynama fırsatı bulamadı. Lider özellikleri, sürati, hırsı ve özellikle gol vuruşlarındaki ustalığıyla hem Bursaspor camiası hem de Genç Milli Takımlardaki antrenörleri ondan çok şey bekliyor. Bu beklentilerin sorumluluğunu taşıyarak, "Bu sezon benim sezonum olacak" diyor.

Tam saha dergisine verdiği röportajdan satırbaşları...

-Manchester United'a giden 1991 doğumlu İtalyan oyuncu Macheda'ya karşı iki maç oynadım. İngiltere'de oynadığımız ilk maçta İtalya'yı 3-0 yendik. Ben o maçta 2 gol atmıştım. O maçtaki Macheda'yı Manchester United'da gördüğümde gözlerime inanamadım.

-Bence Cangele Süper Lig'in en yetenekli oyuncusu. Onu canlı da izledim. Hem Sakaryaspor'da hem de Kayserispor'daki performansıyla gerçekten müthiş yetenekli bir forvet.

-Açık söyleyeyim, İstanbul hedefim yok. İngiltere'ye gideceksem direkt Bursaspor'dan gideyim. Bu benim için çok daha büyük bir mutluluk olur. Bir yandan genç yaşta İstanbul'a giden oyuncuların durumunu da görüyorum. Avrupa'da her şeyin daha farklı olacağını düşünüyorum.

-A takıma çıktığımda 15 yaşındaydım. O yaşta olmama rağmen A takımın yaptığı antrenmanların aynısını bana da uyguladılar, ağır geldi ve sakatlandım. Hem kasığımdan hem de dizimden sakatlık geçirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder