6 Eylül 2009 Pazar

Bravo Ümit Milli Takım


Dün inönü stadyumundaydım. Beşiktaş-Ümit Milli takım hazırlık maçı vardı. Daha Önce Beşiktaş A2 takım ile A takım karması olacağı söylenmişti ama sahadakilerin yüzde 90'ı a takım oyuncularıydı. Yeni transfer tabata'da 15 numaralı formasıyla sahadaydı. Bu arada ilk yarıyı kaçırmıştık skorbord 1-1'i gösteriyordu. İlk yarıda Ümit milli takımdan İsmail Yigit Gökoğlan ve Tabata'nın karşılıklı golleri vardı. İkinci yarı başlar başlamaz gözüme 11 numaralı oyuncu çarptı. Hemen bi esame listesi bulup ismini öğrendim. Bu oyuncu Gökhan Töre'ydi. Bayer leverkusen alt yapısından İngiliz devi chelsa'nın yolunu tutmuş bir isim. Stili Rooney'e çok benziyor. Basın trübünündeki herkes hayran kalmadı desem yalan olur. Tabata'yı bir oyana bir bu yana yatırdı. Çok iyi fiziği var onunla ilgili ayrıltılı yazıyıda yakında yazıcam. İkinci yarı bol gollü geçti. Sahada bir diğer dikkatimi çeken isim ise Onur Bayramoğlu oldu. Genç yetenekler kısmında kendisini tanıtmıştım sizlere. Aslında en merak etttiğim oyunculardan bitanesiydi ve Mustafa Denizli son 20 dakika şans verdiğinde ne yapabilirki bu kadar az sürede demiştim. Onur beni şaşırttı. Yerli Kaka lakaplı Onur önce 25 metrelik uzun bir pasla Ömer kazancıya bir gol attırdı. Ardından kornerden gelen bir topu tamamladı ve 20 dakika'da Bir gol birde asist yaptı. Karşılaşmayı Ümit milli takım geçen yılın şampiyonu Beşiktaş karşısında 4-3 galip kapadı. Maç sonunda Teknik direktör Hami Mandıralı'nın yüzünde de bunun şaşkınlığı vardı. Yaptığım röportajda da bunu saklamadı zaten. Tevfik Köse ile yine röportaj yapma şansı buldum yine kendisini genç yetenekler kısmında tanıtmıştım. Türkiye'ye tekrar dönme gibi bir düşüncen varmı dedim ama şimdilik Bayer Leverkusen'de oynamak istiyorum dedi. Kadro'da bulunan tek Galatasaraylı isim ise Aydın Yılmaz'dı maç sonrasında elimde 24 mikrofonunu görünce çok şaşırdı. Çünkü 2 yıl boyunca Gstv mikrofonuyla görmüştü. Hasret giderdik onunla'da. Bir parantezde Bursasporlu Serdar Aziz için açmak istiyorum. Sahanın belkide en iyisiydi.

Son söz :) Ümit milli takımı çok beğendim, yarın'da Gürcistan ile grup maçları var ayrıntılar yine burda olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder