1 Eylül 2009 Salı

Kâmil Ahmet Çörekçi: Ada'daki dinamo



Kıbrıslı bir ailenin Londra doğumlu oğlu, Millwall'un rezerv takımında banko oynuyor ve bu sezon A takımda yer almayı bekliyor. 15 yaşından bu yana Genç Milli Takımların formasını giyiyor. Bitmek bilmeyen enerjisi ve iki ayağını kullanabilme yeteneğiyle orta sahanın yükünü çekiyor. Aileden hali vakti yerinde olmasına karşılık futbola büyük bir aşkla sarılıyor.

Tam saha dergisine verdiği röportajdan satırbaşları;

-Futbol oynamayı gerçekten çok seviyorum. Para ya da şöhret sahibi olmak için değil, bu oyunu sevdiğim için futbolcu oldum.

-Liverpool'un kaptanı Steven Gerrard'ı çok beğeniyorum ve onun gibi bir futbolcu olmak istiyorum.

-Fenerbahçe'yi tutuyorum ve Emre Belözoğlu'nu çok beğeniyorum. Arda Turan da çok beğendiğim bir oyuncu.

-Tugay Kerimoğlu oyun zekâsı ve uzaktan attığı gollerle unutulmazlar arasına girdi. Tuncay Şanlı ise takımı küme düşmesine rağmen mücadele gücü ve tekniğiyle çok sevilen bir oyuncu oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder