14 Ağustos 2009 Cuma

Necip UYSAL


Bitti denilen A takıma oyuncu veremiyor denilen, Beşiktaş alt yapısının son gözdelerinden. 1991 doğumlu Orta sahanın ortasında oynuyor. 91 doğumlu olupda Ümit milli takıma seçilen nadir oyunculardan bir tanesi. Galatasaray'ın genç kaptanı Arda gibi oda Bayrampaşalı, Arnavut bir ailenin çocuğu. Şimdiye kadar 22 kez milli olmuş. Eski adıyla paf yeni adıyla A2 liginde 39 maça çıkmış ve 5 kez fileleri havalandırmış bir oyuncu. İlk olarak Ertuğrul Sağlam'ın dikkatini çekti ve A takıma yükseldi ancak Mustafa Denizli'nin göreve gelmesiyle tekrar A2 takımına gönderildi. Neden ise klasik, fizik olarak hazır değildi. Son oynadığı Ümit Milli maçlarda ne kadar yetenekli ve savaşcı kimliğe sahip olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Hocaları onu Aurelio'ya benzetiyor.

Tam saha dergisine verdiği röportajından satırbaşları;

Minik takımda oynadığım ilk sezonda, orta saha oyuncusu olmama rağmen 27 gol atmıştım.
ben kendimi hiç Lampart'a benzetmiyorum.
Açıkçası önümüzdeki sezon için hedefim Süper Lig'de forma giymek. (bu sezondan bahsediyor)
Altyapıdan gelen oyuncuya şans tanınması lâzım
İlk hedefim Beşiktaş A takımının forması giyebilmek.
Basketbolu çok severim. Özellikle NBA'i takip ediyorum.

Genç oyuncunun Türkiye'de en beğendiği yabancı oyuncu ise Fabian Ernst...

Not: Benim nacizane yorumum. Necip şimdi Beşiktaş değil Anadoluda başka bir kulübün alt yapısında olsa çoktan 4 kulüpten birinin flaş transferlerinden biri olurdu. Ama insanın kendi malı değerli olmuyo işte. Gözümüz hep dışarda birazda içeri baksak nolur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder