9 Ağustos 2009 Pazar

Cesaret yokki...


Süper lig başladı. Herkeze hayırlı olsun. Tüm futbol severler sevinmiştir. Nedense sevinemedim ben. Çünkü her zamanki gibi başladı. Hiç bir fark yok. Her takım günü kurtarmak uğruna kadrolar kurmuş yine alt yapıdan oyunculardan yoksun bir sezon. Başlangıç böyle oldu. Oynanan 9 maçın kadrosunu dikkatle inceledim. Hangi teknik adam cesaret edip genç oyunculara şans vermiş diye baktım ama neredeyse hiç yok. Bu hafta sadece iki 1990 doğumlu oyuncu süper ligde şans buldu. Biri Bursaspor'da herkezin tanıdığı Sercan Yıldırım onu saymasakta olur. İkincisi Trabzonspor'da Barış Memiş o da 87 de girdi oyuna iki 20 yaşındaki oyuncu ne yazıkki bunlardan daha genç olanı yoktu bu hafta kadrolarda. Lige başlarken 8 teknik direktör değişikliğiyle girdi takımlar. İlk yarı bitmeden 8 daha değişir. Aynı tas aynı hamam anlayacağınız. Ben artık gençlere güvenen teknik adam istiyorum bu ligde. Bakın Arsenal'de Wilshire geçen izledim 2 gol birden attı sadece 17 yaşında. Arsene Wenger'i Arsene Wenger yapan budur zaten. Arsene Wenger gider adı kalır biz futbol dostlarıda onu hatırlar adını hiç unutmayız. Ama bizimkiler öyle değil Onlar gider ne adları kalır nede sanları. Futbolu yakından takip eden 20 yıl önce ülkemizde teknik adamlık yapmış 3 tane isim sayabilirmi hayır!!! Radikallik yok cünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder