5 Ağustos 2009 Çarşamba

Arda'dan Emre Çolak'a Büyük jest


Geçen gece uzun zamandır konuşmadığım Emre Çolak ile konuşmuştum. A takıma seçilemediği için üzgündü telkinlerde buludum. Çünkü inanıyorum gelecekte iyi yerlere gelecek. Paf maçlarını anlatırken attığı gollerde Emre Çolak herkes bu çocuğu konuşacak diyordum. Yaz dönemi öyle oldu. Şimdi tekrar paftaydı. Arda Turan'ın yaz kampında ona bir sözü vardı. A takıma yüksel sana araba alayım diye. Çolak o dönemde a takıma yükseldi ancak daha sonra teknik direktör Rijkaard tekrar paf takıma gönderdi. Tabi doğal olarak morali bozuldu Emre'nin. Bu kez devreye Galatasaray'ın çiçeği burnunda kaptanı Arda Turan girdi. Arda " senini yaşadıklarını zamanında bende yaşadım moralini bozma a takıma çıkamadın ama ben sana verdiğim sözü turuyorum araba senin" kaptanlık bu olsa gerek Helal olsun Arda Turan. Açın halinden tok anlamazdı. Benzetme yaptık ama gerçekten öyleydi. Arda'da o yollardan geçmişti ve Emre Çolak'ı anlayacak en iyi insan oydu. Ve kaptanlığını yaptı. Emre Çolak'ada artık a t akıma yükselmekten başka çare kalmadı. dimi çol :):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder