25 Temmuz 2009 Cumartesi

2010'a az kaldı Mami nerede?


Daha 11 yaşındayken yıldızı bir anda parladı. Televizyon programlarının ve spor gazetelerinin manşetlerine taşındı. Allah vergisi yeteneğe sahipti. 3 milyon dolara Barcelona'ya transfer oldu denildi. Transferi yılan hikayesine döndü. Barcelona türk basınında çok fazla yer aldığı için transferden vazgeçmişti. Bunu ben söylemiyorum. Futbol Extra dergisine o dönemde açıklamalarda bulunan Katalan ekibinin temsilcisi Necmettin Çelikhan, 'Muhammed reyting kurbanı oldu. Türkiye'nin futbol tarihine geçecek transfer, reklamlara kurban gitti' dedi. Santra programında canlı yayında top şov yaptırıldı. Telegol'de yine sov yaptığı bir maç yayınlandı. bir anda Türkiye'nin gündemine oturdu. Messi, Ronaldinho hatta Maradona denildi. O günlerde Ntv Beşiktaş muhabiri abimiz Gökmen Örkmez kendisiyle özel bir röportaj yapmıştı. Bizim Mami'nın söyledikleri aynen şöyle "Allahıma şükrediyorum. Boyum uzarsa katılacağıma inaniyorum. Şuanda ben izliyorum kendimide değerlendiriyorum. Bir tek fiziğim farklı diye düşünüyorum. (Fiziğiyle ilgili bişey söylüyor ama burayı Ntv kırpmış :) ) onlar gibi oynayabileceğimi düşünüyorum. Benim büyüme hormonu problemim var. Ben şuanda iğne kullanıyorum. Messi gibi olmak isterim tabi. Çalışıp elimden geleni yapacağım" diyor. Son iki yıldır adını dahi duymuyoruz hiç bir yerde. Son olarak U 14 Türkiye Şampiyonası finalinde Bucaspor karşısında forma giydi. Takımı 3-0'lık galibiyetle şampiyonluğa uzanırken M. Demirci 2 gol birden attı. Hala kendi yaş grubunda mücadele ediyor. Sanırım boyu uzamadı hala. 2010 Dünya Kupası yaklaşıyor. Ama Muhammed hala Beşiktaş U 14'de... Bırakın A milli takımı U15 Milli takımına bile daha çağrılmamış durumda. HATTA MİLLİ BİLE OLAMADI. Not:( Yine Muhammed gibi 1995 doğumlu ve Fenerbahçe alt yapısında forma giyen Berkay Şimşek şimdiden 5 kez milli olmuş ve 2 de gol atmış) 2010 Dünya kupası onun için Hayal olacak galiba. Neyse Mami üzülme Türkiye 2010'a giderse sende izlemeye gidersin :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder