16 Aralık 2009 Çarşamba

Graz maçı...


Graz maçı gençler açısından önemliydi. Ancak beklediğim gibi olmadı sol bek olmasına rağmen o bölgede bile kendini gösteremeyen Alparslan erdem sağ bekte hayal kırıklığı yarattı. Serdar Eylik ise beklenenin cok altında bir performans gösterdi. Durarak bu takımda forma giymesi çok zor. Arda'yı biraz örnek alsın Galatasaray alt yapısındaki oyuncular. Hucum oyuncusu olmasına rağmen ne kadar pres yaptığı ortada ben bugun oynanan maçın hiç bir anında serdar'ın oyuna girmek için çaba sarfettiğini görmedim. Evet ikinci maçı falan ama yinede kalıcı olmak istiyorsa çaba sarfetmesi gerekir. Top kaybetmemek için çok fazla oyuna girmedi belki ama toptan uzak kalması daha antipatik geldi açıkçası bana. Yetenekleri tartışılmaz ancak buna sahada göstermesi lazım. Bu maçı tekrar izledikten sonra kendiside anlayacaktır. Çetin'e gelince açıkcası bir önceki yazıdada yazmıştım kendisini 11 de bekliyordum ancak yedek olduğunu görünce üzüldüm açıkcası. Ki yerinde sol bek oyuncusu oynuyordu. 20 dakikada kendisini göstermesi imkansız gibi birşeydi. Beklendiği gibi kontrollü bir oyun sergiledi. Ve heyecanlıydı. Bu da çok normal A takım düzeyinde Galatasaray forması altında çıktığı ilk maçtı. Umarız devamı gelir... Keşke Rijkaard A2 den birde forvet oyuncusu getirseydi de onuda görebilseydik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder